hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > روایت اول را در مساله فلسطین و طوفان الاقصی داشته باشیم 

نماینده جهاد اسلامی: 

روایت اول را در مساله فلسطین و طوفان الاقصی داشته باشیم 

ابو شریف گفت: عملیات طوفان الاقصی بینش و اتحاد واقعی را ایجاد کرد و باعث شد ضربه بسیار بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد شود.

ناصر ابو شریف در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت در گرگان گفت: درخصوص مساله فلسطین و طوفان الاقصی روایت اول را داشته باشیم. امروز چرا فضای رسانه ای طوفان الاقصی را روایت کذب می کنند، چرا مدعیان حقوق بشر و فضای رسانه ای، درخصوص ۱۲ هزار بمب ریخته شده بر سر مردم فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی که معادل یک بمب اتم است، چیزی نمی گویند.
نماینده جهاد اسلامی افزود: باید پروژه‌ احیای فلسطین را رقم بزنیم و این محقق نخواهد شد مگر با حمایت تمام رهبران مقاومت و نیروهای حماس فلسطینی.
ابوشریف با بیان اینکه، عملیات طوفان الاقصی طرح ها و توطئه های بایدن رئیس جمهور امریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان را در فلسطین و منطقه نابود کرد و زیر پا گذاشت، افزود: امرور جهان اسلام هم باید بیدار شود و همه بزرگان، برنامه ریزان و طراحان باید دست به دست هم بدهند تا طرح ها و توطئه های استکباری صهیونیستی را خورد کرده و زیر پا بگذارند.
وی با تاکید براینکه، طوفان الاقصی یک بینش و اتحاد واقعی را ایجاد کرد، گفت: این عملیات ضربه بسیار بزرگی به رژیم صهیونیستی  وارد کرد که تاکنون بی سابقه بوده است.
نماینده جهاد اسلامی افزود: طوفان الاقصی نقطه بزرگی در تاریخ امت اسلامی است. این نبرد فقط نبرد فلسطینیان نیست بلکه نبرد همه امت اسلامی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد